Meteen naar de inhoud

Tele2 Phishing aanval via mail

Tele2 gebruikers zijn het doelwit van een nieuwe phishing aanval. In de huidige versie wordt de klant verleid om op diverse links te klikken, waardoor de gebruiker op een phishing pagina beland.

Tele2 Phishing aanval via mail
Tele2 Phishing aanval via mail
Tele2 Phishing pagina
Tele2 Phishing pagina

Mail exemplaar

Beste klant,

We maken het je graag makkelijk. Daarom is er MijnTele2; een persoonlijk overzicht van al je gegevens bij elkaar – online én in een app. Zo weet je precies wat je verbruikt en hou je grip op je kosten.

Activeer nu MijnTele2
Deze link is 24 uur geldig. Zijn de 24 uur om? Vraag dan opnieuw een link aan op mijn.tele2.nl .

Heb je een Sim Only besteld? Je kunt je simkaart alleen via MijnTele2 activeren, dus activeer nu je MijnTele2 account.Let op: als je je oude telefoonnummer behoudt, wordt je nieuwe simkaart automatisch geactiveerd.

Met MijnTele2 zie je:
•hoeveel je belt en sms’t binnen je bundel
•je dataverbruik
•wanneer je volgende factuur eraan komt
•je factuuroverzicht
•je contractgegevens

Download de gratis app
Heb je een iOS of Android smartphone? Download dan ook de gratis MijnTele2 app voor iOS of Android

Meer weten
Kunnen we je nog ergens mee helpen? Kijk op tele2 .nl/klantenservice of bel 020−754 4444.

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je een tevreden klant wordt. En blijft.

We houden contact.
Tele2

Tags: